Administratief medewerker/Planner

Type:

Vast / Tijdelijk

Locatie:

Regio Den Haag

Werkgebied:

Installatietechniek

Ervaring:

3-5 jaar
  • facturatie (storingen+onderhoud+EW+AW)
  • werkbonnen van storingen, EW en AW bewerken en gereed melden/factureren
  • maandelijks vorderen van onderhoudscontracten
  • projecten factureren
  • offerte uitwerken/archiveren
  • offerte uitwerken/versturen
  • na afronding montage, projecten inschrijven in map archief en archiveren
  • onderhoudscontracten opstellen, invoeren, vorderen en opzeggingen afmelden
  • alle montage project voor het archiveren contract aanbieden
  • n.a.v. storingen kunnen er contract aangeboden worden
  • op verzoek van klant of aanvraag door derden
  • invoeren contracten na opdracht
  • 3-jarige contracten bijhouden en na verloop opnieuw aanbieden
  • archivering (facturen, contract dossier maken, project,inspectierapporten, enz.)
  • verkoopfacturen opbergen
  • bij opdracht contract
  • inscannen van facturen, inspectierapporten, onderhoudscontracten
  • alles inscannen en in de juiste mappen toevoegen
  • telefoon verkeer
  • planning

Eisen

  • MBO opleiding administratief
  • Ervaring met administratie
  • Ervaring met plannen is een pré
  • Bij voorkeur voor 5 dagen, maar minder uren is bespreekbaar

Opdrachtgever

Onze opdrachtgever zoekt naar de oplossingen die het beste bij uw wensen en behoefte past. Zij leveren klimaatoplossingen op maat voor particulieren en bedrijven waarbij de kwaliteit van hun dienstverlening en die van de apparatuur altijd voorop staat. Ze zijn goed vertegenwoordigd in de hotelbranche. Zij staan voor persoonlijk advies, kwaliteitsgericht handelen, klantgericht denken én doen.

Interesse?

Neem contact op met Arnold Van Weelde via 0620607989 en refereer aan het vacaturenummer of solliciteer direct met de knop solliciteren.

Solliciteer direct!

Hidden
Naam(Vereist)
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 2 MB.